14 dagen geleden heb ik een update van de Aura gehad, daarna bleven de boeken op hetzelfde percentage gelezen staan,ook wanneer ik ze als gelezen markeerde bleef het percentage op bijv 54% staan kon de boeken niet van het hoofdscherm verwijderen. Zondag een fabrieksherstel gedaan. Toen kreeg ik iedere keer wanneer ik de e-reader uit de slaapstand hield eerst een schermpje met een driehoekje met uitroepteken met daarachter Fout
Kan niet verbinden met (dan volgt mijn modemnaam)
Probeer een ander netwerk
dan een hokje met OK
Wanneer ik daar op klikte (OK)
kreeg ik een volgende scherm
een rondje dat ik kon verschuiven van uit naar aan, de melding dat wifi uitgeschakeld is en de optie wifi instellingen
Omdat ik dit buitengewoon irritant vond maar het me ook niet lukte het uit te zetten Kobo een mail gestuurd, ik werd gebeld en bij Kobo gaven eerlijk toe dat ze geen idee hadden wat het probleem zou kunnen zijn, ze kenden het probleem niet (Ik heb op een ander forum ook aliemand gehoord dit dit probleem sinds de update heeft) maar ze boden mij deze noodoplossing wat ook nog energie zou besparen
Slaapstand en automatisch uitschakelen uitzetten
Slaapstand dmv sleepcover uitzetten
licht bij langere tijd wegleggen (Als je bijv aan het werk gaat of gaat slapen) uitzetten
Iedere keer wanneer je een pagina laad, wordt er stroom verbruikt, op het moment dat de pagina er staat wordt het als het ware bevroren en neemt het geen stroom.
Verder kreeg ik het advies de wifi standaard uit te hebben, maar dat had ik sowieso al.