Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Waarom Kobo?

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #85984 Reageer
    Algey
    Gast

    Tsja, die dekselse Kobo’s toch…

    Sinds 2009 gebruik ik ereaders van Pocketbook. Eerst de 302, dan de Pro 903, maar die laatste loopt na 9 jaren trouwe dienst nu wel zo’n beetje op z’n eind. En dat is zeker geen slechte prestatie als je een veellezer iedere dag moet bedienen.

    Vanwege het handzame formaat heb ik nu een oogje op Pocketbooks’s 7.8 inch InkPad 3. Alleen wel jammer dat het apparaat niet verbindt met PocketBook’s gratis cloudopslag, want daar heb ik in de loop der jaren een aardige boekenverzameling geparkeerd.

    Voor mijn Andoid tablets en smartphones gebruik ik naast Bookari Premium ook de gratis reader software van Pocketbook. Die laatste is verrassend goed van kwaliteit en door de uitgebreide instellingsmogelijkheden komt -ie aardig in de buurt van Bookari.

    Dus ja, waarom eigenlijk Kobo…?

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
Reageer op: Reactie #85984 in Waarom Kobo?
Je informatie: