Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Content Ebooks Welk boek lezen jullie op dit moment?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Berichten
  • #23012 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar wat andere mensen graag lezen. (Als ik in de bus of trein naast iemand zit die leest probeer ik altijd zo onopvallend mogelijk te checken welk boek het is… Best irritant, I know.)
    Dus wat lezen jullie? En wat staat er nog op jullie to-do list?
    Ik ben op dit moment aan de serie over Frieda Klein bezig van Nicci French. Steengoede serie!
    Boeken die ik binnenkort graag wil lezen zijn o.a. Het Meisje in de Trein, de nieuwe Stephen King (de Eerlijke Vinder) en een boek waar ik pas over hoorde: de Ongelooflijke zoektocht van Millie Bird.

    #23017 Reageer
    Jacqueline
    Deelnemer

    Ik ben op dit momnent Laatste kans van Harlan Coben aan het lezen.

    Ik heb nog heel veel op de to-do list staan. Ik heb nog zoveel ongelezen boeken staan dat ik van elke schrijver er 1 op mijn reader zet. Ik heb er dan soms 20 op staan. Ik lees ze op volgorde van auteur.
    De lijst met ongelezen boeken blijft groeien. Afgelopen week weer bij Bol 8 boeken gekocht.

    #23018 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Ja Jacqueline mijn lijst met ongelezen boeken wordt ook alleen maar langer in plaats van korter. Er komen ook zoveel goede boeken uit, er valt gewoon niet tegen op te lezen:)

    #23441 Reageer
    Boogsy
    Deelnemer

    Ook ik lees de Frieda Klein-serie: Donderdagskinderen is net uit en Denken aan vrijdag gaat volgende week mee op vakantie.

    #23455 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Ik vind het een topserie, ben nu al benieuwd naar de delen Zaterdag en Zondag!

    #23604 Reageer
    NineNine
    Gast

    Ik ben begonnen in Onderworpen van Michel Houllebecq. Maar stiekem wil ik eigenlijk liever in de nieuwe Millennium beginnen…

    #23687 Reageer
    MarianneIL
    Deelnemer

    Op dit moment lees ik Het Washingtondecreet van Jussi Adler Olsen. Een aanrader voor iedereen die van een goede (politieke) thriller houdt! (en dan staan er nog zo’n 50 ongelezen boeken op mijn e-reader….)

    #23868 Reageer
    ladyavenue
    Deelnemer

    Jeremy Fel-Les loups a leur porte.
    Een nieuwe Franse jong auteur die ze al beginnen te vergelijken met Stephen King.
    In het begin denk je dat je kortverhalen aan het lezen bent tot hij later in het boek
    alles begint samen te weven.
    Het zit goed in elkaar maar soms heel gewelddadig. Niet voor tere zieltjes.

    #23914 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Dat klinkt spannend ladyavenue, ik heb hem gelijk even gegoogeld maar kan hem nog niet in het Nederlands vinden. Voor mij dus nog even wachten op de vertaling…

    #23932 Reageer
    MarianneIL
    Deelnemer

    Momenteel bezig aan “The sun also rises” van Hemmingway

    #23943 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Momenteel ben ik erg verslingerd aan de “thrillers” van Nora Roberts. Lees nu Donkere cypressen

    #24277 Reageer
    Boogsy
    Deelnemer

    Zoals gezegd, Denken aan vrijdag van Nicci French is meegeweest op vakantie (onverwachte reeks van gebeurtenissen!) en ook heb ik Augustus van John Williams gelezen. Een mooi verhaal over Caesar Octavius (het neefje en de opvolger van Julius Caesar) vanaf het moment dat hij de macht over Rome krijgt tot het moment dat hij sterft. Veelal geschreven in briefvorm, dus dat is even wennen, maar verder een erg mooie vertelling. Losjes historisch verantwoord, dacht ik 😉

    #24279 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Augustus staat ook nog op mijn to-be-read lijst, ik houd wel van historische romans. Ik vind trouwens regelmatig leuke tips op de site http://www.historische-romans.nl
    Ik ben nu net in “Het gerecht” van Inge Ipenburg bezig, nadat ik haar andere thriller “Een schitterend ongeluk” had gelezen, een aanrader!

    #24622 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Heeft er nog iemand een goede leestip voor deze koude winteravonden? 🙂

    #24623 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Het nieuwste boek van Ann Cleeves, The moth catcher leest vlot. Voor wie van detectives houdt is ook de 3.5 trilogie van Pierre Lemaitre, winnaar van de Prix Goncourt 2013 een aanrader, al moet ik dringend ook eens de meer serieuze literaire kant op en Nederlandse literatuur ‘bijlezen’.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
Reageer op: Reactie #25254 in Welk boek lezen jullie op dit moment?
Je informatie: