Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Aangemaakte reacties

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • monique
    Deelnemer

    Fijn dat het gelukt is.

    In reactie op: Kobo synchroniseert niet #23322
    monique
    Deelnemer

    Zet de boeken via Calibre over. Dit is een gratis software programma. Heb met de Kobo nooit een probleem gehad qua overzetten.

    monique
    Deelnemer

    Je kunt de bol.com logos verwijderen.
    Vond dit op internet.

    In de instellingen van de Aura H2O kun je niets vinden om dit aan te passen maar na wat rondsnuffelen op de ereader zelf blijken de logo’s van Bol.com wel degelijk te verwijderen te zijn. Als je de Aura H2O aansluit op je computer dan kun je ook de bestanden op de ereader raadplegen. In de .kobo map op de Aura H2O vind je een tekstbestandje dat affiliate.conf heet. Dit kun je openen met Kladblok. In dit tekstbestandje staat de regel affiliate=BOL. Wijzig dit naar affiliate=kobo en nadat je het bestand opgeslagen hebt zijn de Bol.com logo’s op beide schermen verdwenen.

    In reactie op: Buitenlaag Kobo Aura H2O laat los. #23208
    monique
    Deelnemer

    Ja hoor, is dezelfde winkel.
    Wordt op dit moment keurig afgehandeld door de Expert. Ik krijg daar nog bericht over. Volgens de klantenservice geen probleem.
    Kan hem als het goed is in NL ruilen. Dat met opsturen werkt vanuit zwitserland niet goed. Alles blijft bij de grens hangen. Als je pech hebt kan je nog btw betalen.
    Ik houd jullie op de hoogte.

    In reactie op: Buitenlaag Kobo Aura H2O laat los. #23187
    monique
    Deelnemer

    Dat vind ik ook.
    Nu moet alleen nog Expert meewerken.
    Wordt vervolgt…..

    In reactie op: Buitenlaag Kobo Aura H2O laat los. #23184
    monique
    Deelnemer

    De Kobo klantenservice reageerde binnen een uur op mijn email. Super service. Kobo zegt dat het een defect is en geruild moet worden. Ik heb hem in Italie bij Expert gekocht. Aangezien ik in Zwitserland woon en hier geen Expert is, ben ik bezig om de kobo in Nederland bij expert te ruilen. Blijkt nog niet zo makkelijk te zijn.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    In reactie op: Nieuwe website en nieuw forum #23011
    monique
    Deelnemer

    O jee. Sorry dat heb ik over het hoofd gezien.
    Stom.

    In reactie op: Nieuwe website en nieuw forum #19785
    monique
    Deelnemer

    Ik vind de site er niet op vooruit gegaan. Het is is veel onoverzichtelijker. Balen.
    Wat ik helemaal erg vind is dat alle topics verdwenen zijn. We hebben met zijn alle elkaar veel kunnen helpen. Zoiets gooi je niet weg. Een hoop mensen met problemen vonden de oplossingen in de bestaande topics. Nu is alles weg.
    Geen woorden voor. Jammer.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)