Glitch Kobobooks.nl, iemand anders ook last van gehad?

Heb gister 2 boeken gekocht bij de Kobobooks.nl site..maar leuke is zonder te betalen..Namelijk ik werd niet doorgestuurd naar iDeal om de betaling te doen.

Boeken staan wel in mijn bibliotheek en ik kan ze ook downloaden naar mijn reader of iPad, maar niet naar mijn computer om een back-up te maken van de boeken.

Heb Kobo al gemailed hierover en ook gewoon eerlijk gezegd dat ze niet betaald zijn maar echt hulp krijg ik nog niet. Ze zeggen download de bestanden nog een keer, dit keer in een andere browser en ga na of ADE geautoriseerd is voor mijn computer en neem anders contact op met ADE om te zien of het aan hun kant ligt.

Nu ga ik geen contact opnemen met ADE want weet dat het niet aan hun ligt, ik kan namelijk andere boeken uit mijn bibliotheek zonder problemen naar mijn computer downloaden. Alleen deze 2 boeken blijven deze melding geven: Downloaden mislukt: Fout bij ophalen licentie. Communicatieprobleem met licentieserver:
E_ADEPT_DOCUMENT_TYPE_UNKNOWN:

En heb die twee boeken in 3 verschillende browsers gedownload en de melding blijft, dus heb gewoon het idee dat het bestand gecorrupteerd is doordat de betaling niet is doorgegaan.

Heb ze weer gemailed en voorgesteld dat ze de boeken uit mijn bibliotheek verwijderen zodat ik ze eventueel opnieuw kan aankopen en zien of het dan goed gaat, dus ik wacht af.

Maar iemand anders dit al tegengekomen?


Let op: Dit is een bericht van het oude forum van eReaders.nl. Heb je hier een vraag over, of een andere vraag over digitaal lezen en ereaders? Stel hem dan op ons nieuwe forum!