Nu al een defecte Bebook Neo: ervaringen ?!

Helaas hier spreekt een zeer teleurgestelde Bebook Neo bezitster, want op dag 3 is dat ding al kapot gegaan! Balen, he?!

Ik heb al geprobeerd te resetten, dat werkt niet. Ook heb ik geprobeerd via de pc een connection te krijgen en hem voor de zekerheid aan de oplader gelegd, maar helaas… niets helpt.

Het probleem is als volgt:
– tijdens het lezen werden delen van zinnen ineens lichter cq minder zichtbaar
– waarop ik dacht hem even af te sluiten en opnieuw op te starten via het menu, maar dat menu was slechts zichtbaar in de rechterhelft en niet te gebruiken voor afsluiten
– waarop ik de knop onderaan de ereader heb gebruikt om hem uit en opnieuw aan te zetten
– hierna was de rechter helft van het scherm geheel zwart en dit blijft zo, ook na resetten en aan de pc aansluiten of aan de oplader leggen

Ik heb net een mailtje gestuurd naar bebook.com om te vragen of ik het direct via hen moet oplossen of via de winkel waar ik hem gekocht heb, maar ik ben echt zwaar teleurgesteld…

Hebben meer mensen dergelijke ervaringen gehad en hoe is dit toen opgelost? Graag hoor ik jullie reacties!

Trouwens nu merk je hoe slecht het is dat een NL bedrijf zoals Bebook oftewel Endless Ideas niet eens een fatsoenlijke NL helpdesk heeft en er is ook geen NL servicenummer dat kunt bellen. Echt wel een punt van verbetering voor de firma!!

Maar dat terzijde, laten we eerst maar eens afwachten hoe en vooral hoe snel dit opgelost gaat worden. Ik houd jullie op de hoogte!


Let op: Dit is een bericht van het oude forum van eReaders.nl. Heb je hier een vraag over, of een andere vraag over digitaal lezen en ereaders? Stel hem dan op ons nieuwe forum!