Zondag een mail naar Kobo gestuurd omdat na het updaten naar 2.8.1 er boekenkasten automatisch werden aangemaakt waarvan sommigen niet wilden verwijderen, Hier het antwoord in keurig ABN dat wel 🙂
Bedankt voor uw e-mail en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u ondervindt.
Het probleem met de boekenkasten is ons bekend en blijkt gekoppeld te zijn aan de accounts van sommige klanten, die hun ereader net synchroniseerden op het ogenblik dat onze servers een membase error ondervonden.
Om het probleem op te lossen, dient u een nieuw account aan te maken. Wij zullen de boeken dan manueel overzetten naar uw nieuwe account zodat het probleem verdwijnt. Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
Bedankt om me het e-mailadres, verbonden aan uw nieuwe account, te bezorgen van zodra u dit nieuwe account heeft aangemaakt. We zetten de boeken dan graag over.
U zal zich ook moeten afmelden uit de Kobo desktop applicatie en opnieuw moeten aanmelden met uw nieuwe account.
Tot slot dient u ook een factory reset uit te voeren op uw ereader en deze opnieuw te installeren met uw nieuwe account.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
We kijken uit naar uw reactie
Vriendelijke groeten,
Het Kobo Team