Slechte service Promedia E-reader verkrijgbaar bij de Aldi

In juli 2010 een Promedia E-reader gekocht bij de Aldi, leek een goede koop, o.a.door een positieve aanbeveling in het blad Computer Idee.Ik gebruik de E-reader heel weinig, alleen als ik op reis ben. In december tijdens een weekje weg bleek de e-reader een storing te hebben, de kristallen in het beeldscherm lijken kapot, er zit een brede donkere rand.Het lezen is daardoor behoorlijk lastig.Er is niets gebeurd met de reader, niet gevallen of in de verdrukking gezeten.
Je dient contact op te nemen met Promedia ingeval van problemen.Dat gaat dus moeizaam. De service van pro media is zeer slecht, geen enkele reactie op herhaalde emails, telefonisch alleen te bereiken tegen een tarief van 55 eurocent per minuut!!! En dat heet klantenservice!
Mijn advies is; koop deze E-reader niet en let op de manier van service verlenen voordat je tot een aankoop overgaat.

Groet, Dian Webbink


Let op: Dit is een bericht van het oude forum van eReaders.nl. Heb je hier een vraag over, of een andere vraag over digitaal lezen en ereaders? Stel hem dan op ons nieuwe forum!